Calidus є ідеальним додатком до нашого MTOsport. З моменту початку свого випуску в 2009 році він користується великою популярністю і доповнює асортимент наших виробів. Він ідеально пасує в якості закритого ґіроплану для польотів в місцях з більш прохолодою або нестійкою погодою та забезпечує найвищий комфорт для своїх пасажирів.
З перевіреними на надійність двигунами Rotax, несучим корпусом, виготовленим зі склопластику чи вуглепластику, взаємозамінним верхом Calidus чудово обладнаний для польотів на далекі відстані. Завдяки інноваційній аеродинаміці розробникам вдалося підвищити ефективність, отже, і діапазон далекості польотів в порівнянні з MTОsport
Технічні характеристики Calidus:
Довжина x ширина x висота:
4,8 m x 1,7 m x 2,7 m
Діаметр ротору:
8.4 m
Крейсерська швидкість:
160 km/h
Максимальна швидкість:
185 km/h
Двигун:
Rotax 912 ULS (100 к.с.) або Rotax 914 UL2 (Turbo з 115 к.с.), кожен з обох з редуктором 1:2,43
• Двомісний ґіроплан в тандемній конфіґурації • Монококовий корпус з закритим ліхтарем кабіни, що обладнана аварійним отвором та двома отворами з боків • Каркас щогли і хвостового оперення з електрополірованої сталі • Алюмінієва роторна система Naca 8H12 8,4 m • Двигун Rotax 912ULS з 100 к.с. або Rotax 914 UL турбо з 115 л.с. з забірником повітря, зі встановленим редуктором та високоякісною вихлопною системою із неіржавіючої сталі • Повітряний ґвинт HTC 3B CW172,5
Панель приладів з наступними стандартними приладами: • Покажчики швидкості та висоти • Покажчик обертів несучого ґвинта • Покажчик температури масла • Покажчик тиску масла • Покажчик температури головок циліндрів • Компас • Годиновимірювач напрацювання двигуна • Електричний вимірювач витрат палива • Пневматичний тріммер і гальмо несучого ґвинта • Пневматичний преротатор • Гідравлічні гальма головного колеса з парковочною позицією • Бак пального ємністю 39 л • Чохол ротору з зав'язкою • Повністю пофарбовані корпус та всі композитні панелі • Сидіння пілота з регулюванням куту нахилу та положення спинки • Сидіння та кут нахилу регулюються для розмірів тіла від 165 до 200 cm • Сидіння обладнані чотирма ремінями з точковим кріпленням • Вибір з стандартних або додаткових кольорів • Виріб приготований для покупця, повністю перевірений та випробуваний польотом
Додаткове обладнання
Додаткова комплектація для двигуна • Додатковий паливний електронасос для Rotax 912 ULS • Додатковий бак пального 36 л • Ґвинт змінного кроку IVO DL3-68, 3 лопаті, 172 cm, з перемикачем положення в діапазоні від 18 до 28 градусів • Демпфер вібрацій роторної системи
Колір Всі панелі літаків виготовлені зі скло-/вуглепластику. Поверхні (корпус, хвостове оперення, кермо, панелі двигуну та щогли, шасі, колісні ніші та обтікач ґвинту) фарбуються у колір за вибором клієнта: • Стандартні кольори: жовтий, червоний і білий (вартість включено у базову ціну) • Особливі кольори (домішковий колір або «металік»), двоколірне або спеціфічне фарбування можливі через спеціальне замовлення
Авіоніка • Аварійний автоматичний радіомаяк Kannad 406 compact • Радіо Filser ATR 500 або ATR 833 у повній комплектації • Транспондер TRT 800 H повністю комплектований та випробуваний • Вертикальний кард-компас замість стандартного
Навчальне обладнання • Комплект польотного інструктора, що складається з ручки керування двигуном, гальмів, вмикачів ланцюгів запалювання, обладнані для заднього сидіння
Освітлення • Посадкові світлодіодні вогні (2x2,5 W) разом з кабелями • Стробоскопічні та позиційні вогні на світлодіодах
Кокпіт Варіанти кокпітів для наступних GPS-пристроїв: • Av Map EKP IV, Garmin, Fly Map L, Think Navi T7, EFIS/FLARM, Dynon Flight DEK 180, Fly Map LD • Варіометр 80 mm та/або 57 mm
Електропостачання • 12V 5A гніздо типу прикурювача на панелі приладів
Особливе обладнання • Шлемофон • Літній ліхтар кабіни (вирізи з боків) • Люк, пофарбований під колір корпусу • Керований обігрівач кабіни • Фарбований обтічник • Шиповані або спортивні шини замість звичайних шин • Тріммер поздовжньої осі (балансування) • Шасі-поплавці у вигляді комплекту для встановлення (сертифіковані поки що лише в Швеції)