Субота, 15.12.2018, 17:52:27
На головну Зворотній зв'язок Мапа сайту
Logo
Best Website Aviation Award
 
 
 
 

MTOsport


MTOsport - випробувана свобода
MTOsport став лоґічним продовженням розвитку успішної моделі ґіроплану MT03. На теперішній момент по цілому світі успішно використовуються понад 800 ґіропланів даної моделі. Як перший в своєму класі UL, прийнятому в Німеччині, MT03 надав цілком новий досвід польотів. Виробництво MTOsport було впроваджено навесні 2008 року.
Щоб пристосувати цей ґіроплан до різноманітних ситуацій по всьому світу, пропонуються шасі на поплавцях для виконання зльоту та посадки на поверхні води. Отже, використання MTOsport майже необмежене.
Технічні характеристики MTOsport:
Довжина x ширина x висота:
5,1 m x 1,9 m (1,6m) x 2,7 m
Діаметр ротору:
8.0 m або 8.4 m
Крейсерська швидкість:
160 km/h
Максимальна швидкість:
185 km/h
Швидкість підйому:
4 m/s
Максимальна злітна вага:
450 / 560 kg
Двигун:
Rotax 912 ULS (100 к.с.) або Rotax 914 UL2 (Turbo з 115 к.с.), кожен з обох з редуктором 1:2,43
Додаткова інформація:
Flughandbuch_MTOsport_4-3_DEU.pdf [1,2 МБ]
(чинна для всіх MTOsports, виготовлених до 31.01.2011 р.)
FlightManual_MTOsport_5-3_EN.pdf [1,6 МБ]
(чинна для всіх MTOsports, виготовлених з 01.02.2011 р.)
3SideView_MTO.PDF [361 кб]
Broschuere_MTOsport_ENG.pdf [3,7 МБ]
Стандартна конфіґурація
• Двомісний ґіроплан
• Переднє сидіння з вітровим склом для пасажира
• Каркас з електрополірованої неіржавіючої сталі
• Алюмінієва роторна система Naca 8H12 8,4m
• Двигун Rotax 912 ULS з 100 к.с. або 914 UL Turbo з 115 к.с.
• Редуктор з фрикційною муфтою, що запобігає перенавантаженням
• Вихлопна система з високоякісної сталі
• Карбюратор з системою підігріву проти обмерзання
• Повітряний ґвинт HTC 3B CW 172,5
Панель приладів
• Покажчик швидкості та альтіметр (покажчик висоти)
• Покажчик обертів двигуна та ротору
• Покажчик температури масла та головок циліндрів
• Покажчик тиску масла
• Компас
• Годиновимірювач напрацювання двигуна
• Пневматичний тріммер і гальмо несучого ґвинта
• Пневматичний преротатор із замком безпеки
• Гідравлічні гальма колес з стопорним механізмом
• Поліпропіленовий паливний бак ємністю 34 л
• Всі композитні частини пофарбовані
• Вибір кольору по колірній палітрі - стандарні або спеціальні кольори
• Повністю завершений виріб, випробуваний в польоті і готовий до польотів
Додаткове обладнання
Додаткова комплектація для двигуна
• Впускний забірник повітря для Rotax 912 ULS
• Забірник повітря з додатковим радіатором (для Rotax 912/914)
• Додатковий паливний електронасос для Rotax 912 ULS
• Додатковий бак пального 34 л з правого боку
• Ґвинт змінного кроку IVO DL3-68, 3 лопаті, 172 см, перемикання положення (відповідно до вимірювання рівня шуму), діапазон від 18 до 28 градусів, з електричним регулюванням
Роторна система
Пропонуються на вибір 3 роторні системи, виготовлені з авіаційного алюмінію Naca 8H12
• Стандартний ротор з діаметром 8,4 м (базова комплектація)
• Спортивний ротор з діаметром 8,0 м (більша маневреність)
• Крейсерський ротор з діаметром 8,4 м (для круїзів на далекі відстані, середня швидкість)
Колір
Усі складові частини (фюзеляж, хвостове оперіння, кермо, сидіння, шассі, колісні ніші, повітрозабірники) пофарбовані у колір за специфікацією замовника:
• Стандартні кольори: жовтий/червоний/білий
• Стандарти «металік» (за додаткову плату): акваблю та сріблястий
• Спеціальні кольори з ґамми промислових кольорів (перламутровий або металевий), за додаткову плату також можливе завершене двоколірне або спеціфічне пофарбування
Авіоніка
• Аварійний автоматичний радіомаяк
• Радіо Filser ATR500 з джгутом проводів до обох місць
• Вбудована антена в хвостовому оперінні або (з використанням вуглепластику) прутикова антена в носовій частині чи під корусом
• Транспондер TRT800 в комплектації з антеною
• Аварійний автоматичний радіомаяк ACK
• Вертикальний кард-компас замість стандартного (за доплату)
Навчальне обладнання/комплект інструктора
• Комплект польотного інструктора 1 - ручка керування двигуном заднього сидіння
• Комплект польотного інструктора 2 - покажчик швидкості (km/h або mph) заднього сидіння
• Комплект польотного інструктора 3 - колесні гальма заднього сидіння
• Комплект польотного інструктора 4 - вмикачі ланцюгів запалювання і двигуна
Освітлення
• Посадкові фари (2x50 W) разом з кабелями
• Посадкові світлодіодні фари (2x2,5 W) разом з кабелями
• Стробоскопічні та навігаційні вогні з двократними послідовними мигкотіннями разом з контролером
• Стробоскопічні та навігаційні світлодіодні вогні разом з контролером
Кокпіт
• Варіанти кокпітів під різні GPS (що входять до базової комплектації) готові для встановлення AvMap EKP IV, GPSmap 296/496 або Flymap L (пристрої GPS, монтажний каркас, антена та кабелі не включені та мають бути замовлені окремо)
• Покажчик рівня палива разом з датчиком
• Покажчик швидкості підйому (VSI або варіометр) 80 mm та/або 57 mm, m/s або fpm (фути/хв.)
Електропостачання
• Батарея Genesis на 13Ah разом з монтажною пластиною
• Розетка 12 V для переднього/заднього сидіння
• Автоматичний регулятор обігріву спецодягу Gerbing 12 V одно- або двоконтурний
Особливе обладнання
• М'які спортивні подушки сидінь замість стандартних подушок
• Корпус з композитного вуглепластику замість склопластику (приблизно зниження ваги на 3 kg)
• Хвостове оперіння та кермо з вуглепластика замість склопластика (приблизно зниження ваги на 3.5 kg)
• Планшет для карт
• Валіза для багажу
• Наклейка з логотипом ґіроплану
• Шиповані/позашляхові шини
• Шасі-поплавці з усіма встановленими додатками
• Шасі-поплавці у вигляді комплекту для встановлення (сертифіковані поки що лише в Швеції)
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×

Система Orphus